Såg precis att Estudiantes Sthlm är CM. Synd på ett så klassiskt BB-lag, haft många fina duster med dom.
:(
Håller med

Angående varför det blir manfall från spelet som sådant är min bild klar.
Lägger man inte tid på att göra spelet i sig bättre, då menar jag inte att man kan se reslutatet av matchen 3 sekunder efter matchen är klar, så hamnar man i detta.
Att lägga utveckling på "fel" saker som jag tycker HT gjorde, dvs lägga till massa skit men spelmotorn i sig är den samma, dvs utmaningen i spelet är efter en tid ingen utmaning så ledsnar personer på spelet.
Man blir ju lite fundersam på om det är mer stats t.ex. som gör detta spel spännande, hur många av er har kollat statsen på era spelare med den som jag tror nya funktionen?!
Jag tycker BB är mycket bättre än HT men jag är övertygad om spel skall överleva/växa måste man
"uppfinna sig själv om och om igen", det är en svår balansgång där man måste spara det som är bra men det skall komma så mycket nytt så att det skapar ett intresse att fortsätta spela.
Å andra sidan lyckas man inte få in mer nya spelare än de som slutar är spelet i sig dödsdömt....risken är således stor just nu att manfallet blir ännu större.