Ser förresten ni som kör på svenska några språkliga fadäser så tveka inte att hojta!
Jag har hittat några språkliga fadäser!
- När man går in på ligan står det Liga Forum, borde vara Ligaforum.
- Samma sida, "Transferliste rapport" låter fel, kanske "Transferlistade spelare" är bättre?
- Samma sida igen, " Topplista - Poäng per match." är den enda rubriken på sidan som avslutas med punkt. Till höger där man ser ledaren i vardera kategori borde det vara liten bokstav efter siffran också.
- På en spelare, "Roll: slutet-av-bänken", verkar konstigt med bindestreck här.
- Samma sida, "Spelar ranking", borde sitta ihop. Egentligen samma med "(supporter tillgång)", men kanske supporterfunktion är ett bättre ordval?
- På ekonomisidan, "netto inkomst" borde sitta ihop och "Lön personal" borde vara "Personallöner".
- På taktiksidan under "Foul problem:" (kanske ett bindestreck här?) är ett val "Låt dem spela.". Jag tycker det är lite konstigt med en punkt där eftersom det inte är det på något annat val.
- På All-Star-sidorna: Översikt, Spelartrupp och Omröstning, står det "All Star" utan bidestreck.
- På landslagssidan, står "landslagstrupp" med liten bokstavi rubriken på både truppen och översiktssidan. Varför den rubriken ens sitter på översiktssidan förstår jag inte. "Översikt" tycker jag att det borde stå.
- På U21 står det "Junior landslagstrupp" på översiktssidan och "landslagstrupp" på truppen... Borde väl vara "Juniorlandslagstrupp" fast på truppsidan om något.
- Under inställningar står det "(Supporter funktion)" särskrivet på två ställen.
- På "Världen-sidan"
- - "Internationell konkurrens." med punkt i huvudrubriken till skillnad från alla? andra sidor.
- - Samma sida, "BuzzerBeater's Best Lag", ett förslag: "BuzzerBeater's bästa lag".
- - Under Landslagsranking, "Ditt lag" bör vara "Lag".
- - I rullgardinsmenyn, "BuzzerBeater's Best cup", förslag "BuzzerBeatersBästa".
- - På den sidan, "Dragning för direktutslagningen i BuzzerBeaters Bästa", särskrivning på BuzzerBeatersBästa.
- Och nu när jag skriver det här ser jag "BuzzerBeater Forums" i huvudrubriken (gäller för alla forumsidor), utan s:et blir kanske rätt?
Var det jag hittade när jag kikade runt lite snabbt. Nu har du lite mer att göra ;)