ingen aning... göra som jag tänkte inför den här säsongen kanske... avvakta tills jag fattat matchmotorn igen.. Har inte direkt lagt jättemycket tid på BB den här säsongen... suget börjar försvinna... men kommer det tillbaka är det ävl kul om man har lite pengar å nån fin trainee kanske...
Men planen är inte att försöka hänga kvar... inte som det känns nu iaf...
Egetnligen har jag alltid haft som plan att när jag väl ska tanka, så satsar jag stenhårt i början på säsongen... försöker ta typ 11-12 segrar i rad... sen säljer rubbet... då kanske man kan tanka andra halvan av säsongen å ändå undvika kval.... sen börjar man nästa säsong med tankning... köper på sig spelare så man grejar att ta 7:E platsen å sen kvalar sig kvar...
Då har man tankat utan att åka ur :p
Men den planen bjuder jag på så kan nån annan testa...
Lite förvånad att jag fick alla spelare sålda... då satte man väl kanske för låga priser...
De två insidespelarna va väl de som fortfarande håller måttet... 500k på Wenmin känns lite lågt... men han är ju gammal..
Outside funkar det inte riktigt längre att bara ha OD, PA å DR känns det som... 2.3 verkar trots allt funka lite bättre, å då vore det ju jäkligt kul att kunna slänga in en outsidetaktik då å då...
Egetnligen hade det kanske varit kul att bara byta guards, men har inte tiden att sitta på transfern å då räcker inte pengarna riktigt...
SFn fick jag ju nästan tillbaka pengarna för och han va ju rätt fin, men jag gillade verkligen inte honom. Tror min plan när jag köpte honom var att jag skulle köpa en till mer inside-SF å ha två fina SFs... men så blev det aldrig... Blev för snål när jag började gå minus....
Jaja... nu har man några millar på kontot iaf... alltid trevligt. Ska försöka handla för max 1 mille inför div 2... se vad man får för det... men det blir ju en senare utmaning.
Borde väl ta in några spelare att träna out of position på nu kanske... orkar man det?
Om nån ser nån spealre på transfern som de vill göra en deal kring... typ... "träna upp hans OD till 13 så köper jag honom för XXX om en säsong" så får ni höra av er :p