Mm, håller med. Att tvärhöja supporter skulle inte vara någon lösning, isåfall tror jag hellre på den här modellen att sänka priserna, även om det blir otroligt vanskligt att bedöma betalningsförmåga hos användarbasen baserat på någon GDP siffra. Säger ingenting om den faktiska användaren i Brasilien hur mycket genomsnittsbrasilianaren tjänar. Jag skulle till och med påstå att den genomsnittlige BB-spelande Brasilianaren har det rätt hyfsat ställt (internettillgång, fritid mm) men huvudsaken är väl att de försöker göra spelet tillgängligt och vill växa.
Sen finns det ju en viss panik i allt prat om antal användare... har hellre 15.000 intresserade än en siffra mellan 20-40.000 som ständigt pendlar upp och ner. Men det är klart att folk fixerar sig vid någon slags tidigare maxnivå och sen är allt annat dåligt.
Själv tycker jag spelet är bättre nu än när jag började, och motståndet är också mycket bättre. Fick man önska så vore det fler förändringar i matchmotorn, mer komplexitet osv men överlag gillar jag det ju uppenbarligen för jag har tydligen spelat hur länge som helst XD
...Man vet att man är fast när det tillochmed känns roligt med en rebuild..