Sen hade jag missat att Gladan tog 4:e platsen.... tänkte att det va A-torp... Gladan har ju ställt till med en hel del fina segrar i år, så inte omöjligt de kan skräll amot ett skadedrabbat IOW....Även om de inte direkt imponerade i dagens match... Körde de inte starkaste laget? JAg har inte koll, men de borde väl ha satsat på att vinna stort för att gå till slutspel, å i så fall va det ju verkligen inte imponerande betyg... men kanske körde de lite B-lag....
Jäkla synd att jag inte knep några segrar till... Jag tror nästan att jag har starkare lag än IOW, men med bortaplan blir det tufft... å hade jag då sen haft hemmaplan mot dig också så tror jag att u hade fått tuffare än mot IOW...
Nu har jag ju varit lite elak och ignorerat VAttjom i några inlägg... å så är det ju inte att du kommer vinna med några 30p mot dem... det kan räcka med nån skada å lite foulproblem så kan du få problem på bortaplan...
JA ja... vi ska börja med att försöka slå GBG som man ju får säga gjort det riktigt bra i år... både de och A-torp som tacklade av vid precis rätt tid på säsongen å undviker kval med en matchs marginal.... är en hel del pengar de sparat jämfört med mig som dragit för höga löner med tanke på att jag inte är mer än en teoretisk chans att ta guldet