Visste dock inte att de har det lika djävligt i Finland som i Kina, men där ser man. Nu tycker man ju nästan lite synd om dem.
Jag har alltid tyckt lite synd om Finland. Tänk att ha oss som grannar, bara det liksom...
Tydligen har den nya "Major update" segat ner servrarna något enormt så dagens träningar och troligen PL-matcher förskjuts ordentligt. Hoppas att det beror på att hela Kina (och Finland för den delen) nu handlat Supporter ;-)
Förövrigt så tycker jag Supporter redan är oerhört prisvärt, även innan sänkningen. Jag jämför med Hattrick t.ex. som jag nog aldrig kommer att betala supporter för igen. Silver som kostar EUR 40 tar ju inte ens bort annonserna(har iofs Ad-blocker). Nästa nivå i Hattrick, Guld kostar EUR 95, sen ska vi inte prata om de övriga nivåerna... Enbart för "Pappa-betalar"-brats...
Grid-Iron och HockeyArena är två andra spel jag (typ)lirar, där kostar supporter EUR 20 resp. EUR 16. Men i det senare av spelen anser jag inte att supporter ger något extra egentligen.