Ingen aning varför, men jag slänger ur mig standardtipset: Har ni provat att rensa cachen?
Ingen aning varför, men jag slänger ur mig standardtipset: Har ni provat att rensa cachen?Hade inte gjort det, men testade nu och blir fortfarande utloggad via forumlänken =(
Ingen aning varför, men jag slänger ur mig standardtipset: Har ni provat att rensa cachen?Hade inte gjort det, men testade nu och blir fortfarande utloggad via forumlänken =(Jag hittade följande i buggforumet, (189058.4):If you're using an iPhone/Safari, it's a known issue. There's something weird with how the iPhone stores cookies and BB creates them on log in. Try grabbing Opera and using that to log in.
Riisager får ingen speltid i landslaget trots 9 i GS... Han måste ha rätt allvarliga luckor bland sina skills ;)
Riisager får ingen speltid i landslaget trots 9 i GS... Han måste ha rätt allvarliga luckor bland sina skills ;)Ja, framförallt kondisen. Sen är han ju märkligt nog inköpt (mer eller mindre av misstag) som TO, så det är klart att han har några skill som skall förbättras.
Använder knappt skyfire. Gillar safari. Skaffade skyfire för att kunna kolla streamad sport. Den klarar ju flash. Man kan även se Buzzerbeater-matcher med den, men det blir inte asbra, å chatten fungerar inte.Opera har jag aldrig testat.