Sanslöst vad mycket bättre du är än mig. Hade trott du skulle ställa upp med ett försvagat lag för att få bättre träning och det stämmer väl till liten del då Killner spela som PG. Hade du fått din 200k spelare sålt till överpris utan att förstärka så kanske jag hade haft chansen men troligen inte med tanke på hur överlägsen du var.
Visserligen har jag dålig stämning men att vara -30 inför sista quartern var något jag verkligen inte trott.
Med tanke på hur chanslösa TSS är i ett kval så borde man klara av att slå NIL ifall NIL gamblar och hoppas på att man även vid förlust tar sig till slutspel. Men är väl tveksamt om NIL gör så. Blir en intressant slutomgång. Kände mig i alla fall tvungen att vinna mot dig igår för att kunna ta mig till slutspel men den förhoppningen var uppenbarligen alldeles för naiv.
Var ju lite omotiverat stort försprång inför sista quartern med tanke på lag/betyg/satsning. Tycker det borde blivit betydligt jämnare.
Spelade ju dels Kilner/Argitakos som PG, och sen spelade Lenos som nog är min bästa inside som backup från start. Peleaz som starter på SG är ju egentligen 3e valet där med, speciellt i den risiga formen han har. Så finns en del till att kräma ur.
Nåväl, bättre ekonomiskt för dig att landa som 5a än 4a utan stämning ;)