Slänger in mina fem cents lite sent, skyller på jobb och sånt elände...
1. Det är helt ok att man slutar efter lång tid, tror faktiskt userbasen har ökat totalt senaste månaden och jag tror nog BB kommer hänga i ett bra tag till. Trots allt händer det grejer och GDP tex har gett spelet nya dimensioner och man märker ett par nya svenska spelare som frågar om landslag osv. Dock gäller det att få in dom på forumen också, som ni säger..
2. Ja, det här var den tuffaste säsongen i SBBL hittills. Trots att ett par tankar eller halvtankar. Hur går det ihop? Jo man tankar med lag som är så bra byggda att de hade kunnat slåss om guldet för 7-8 säsonger sedan. Har själv mitt bästa lag hittills i SBBL, ändå får jag vara glad med en 4:e eller 5:e plats. Att konkurrensen är stenhård syns också på att skillnaden mellan 1:an och 8:an i blå serie troligen aldrig varit mindre (orkar inte scrolla alla säsonger så om jag har fel får ni gärna syna det.. det är iaf jämnt!). Det tycker jag är skitkul, att inte riktigt veta på förhand om det blir slutspel eller om man åker ur direkt, sånt kan bara gynna spelet på sikt.