Självklart var han överdrivet orolig över min satsning på matchen. Har dock själv gjort överdrivet försiktiga laguttagningar i cup och serie alldeles för ofta så självklart inget större misstag att vara feg.
Varför var jag
Självklart överdrivet orolig?
Att spara ent i "onödan" är självklart onödigt enligt mig, en Normal är inte Onormalt att spela, och att jag kunde lira bästa laget är inte konstigt då jag i början av veckan när jag ställde över a-laget inte kunde veta att du hade spelminuter på ditt lag som eventuellt kunde äventyra träning vilket skulle innebära att du till stor sannolikhet inte spela bästa laget och att du skulle vilja spela TDL för att spara upp ent (oj vilken bra mening).
Jag tror att påtok för många spara Ent inabsurdum, samt är för försiktiga att träna GS om det behövs, det kan vara min smala lycka i SBBL denna säsong

När det gäller div 2 vet jag hur jäkla svårt det är att få ihop ekonomi och samtidigt ha chans att gå upp, det innebär ju i alla fall i min div 2 strategi att kunde jag klara mig ett par rundor till i cupen så kunde det vara det som avgjorde. Nu kanske du har stålars så det inte är ett problem för dig.