Ja, jag minns hur han fick en del pikar, och högst troligen för att han hade ganska hög svansföring i forumen själv.
Han hymlade aldrig om vad han gjorde och varför. Hans väg ledde honom till mästerskap, det kan ingen ta ifrån honom.
Men som tur är så ser inte alla vägen till framgång på exakt samma sätt. Alla definerar inte framgång på samma sätt heller.
En del hade kanske varit nöjda med 9 silver i SBBL, medan andra slitit sitt hår och gett upp efter 4 raka förluster.
Att tanka använde jag mig också av nån säsong, det var den absolut tråkigaste någonsin och jag hoppas slippa det framöver.
Samtidigt så måste laget, precis som för IOW och Ratu och flera med oss, föryngras och det är inte gratis i dessa tider.
Visserligen får vi en del slantar för våra 32+:are eftersom de har en del skill, men man måste lägga ett par tre, fyra miljoner extra för att få en hyfsat likadan spelare i ålderspannet 25-28. Det säger sig självt att det inte går, åtminstone jag har inte råd med det.
De som klarat sig bäst ekonomiskt senaste åren är de som tränat, och haft en bra spelarutveckling eftersom priserna ökat så har värdet av träningen ökat.