BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Supporter?

Supporter? (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Jeordie
This Post:
00
8670.1
Date: 11/30/2007 10:33:49 AM
Overall Posts Rated:
00
Den tråd er blevet oprettet med henblik på hvorfor man overhovedet skulle være BB-supporter. For mig forekommer det ikke nok, at man kan sætte rygnummer på sine spillere og gemme 50 privatbeskeder.

Hvis der f.eks. kunne komme statestik over hvor mange kampe spilleren havde spillet også landskampe og bare generelt få noget mere statestik ville det helt klart lokke mig.

Det er umuligt at fornægte Hattricks indflydelse på dette spil og derfor syntes jeg ikke det skader at tage de bedste features fra Hattrick og tilføje dem dette spil. I sidste ende er det jo kun formuleringen der er til forskel og derfor tror jeg at det skal nogle radikale tilføjelse til før, at spille vil blive mere udbredt og få flere supporter end på nuværende tidspunkt.

This Post:
00
8670.2 in reply to 8670.1
Date: 11/30/2007 11:19:31 AM
Overall Posts Rated:
00
Presseblok
Venneliste
Spillernumre (som du skriver)
Beskedarkiv (som du skriver)
Holdlogoer og bannere
Bogmærker
Rekorder
Trofæer
Flag
Rivalhistorie
Banner hentes ikke på ny
Privatligaer
som der er nu..
http://www.buzzerbeater.org/BBWeb/supporter.aspx

Hvis du har mere som ikke er her, er du velkommer til at stille forslag om dette i BB Global (English), så kan BB'erne tage stillige til det.

This Post:
00
8670.3 in reply to 8670.1
Date: 12/1/2007 12:28:42 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Jeg syntes hattrick er kommet super godt efter at lave en god supporterpakke. Men der skal man også tage med at hattrick kører på sæson 34!!!! nu. Så jeg vil mene at i forhold til at bb kun kører på sæson 3, så er pakken ok. Dog syntes jeg at prisen i starten burde være 30-40% lavere indtil der kommer features som er helt i top. Jeg står ikke og skal revurdere min personlige økonomi pga. jeg er supporter i hattrick og bb, så jeg kan være ligeglad. Men jeg prøver da se hvad jeg får for pengene.

Pt. syntes jeg de 2 bedste features er 1. privatligaen er en fed måde at teste spillere på og måle sit hold imod "ikke bots" som der er mange af i øjeblikket. Det andet er trøjenumre, det gør det for mig SUPER let at stille hold at sætte fx. alle mine guards imellem 1-10 sg imellem 20-29 osv. Det sparer mig for en masse tid og besvær.

Jeg syntes osse logo og banner er sjovt, men jeg kan sagtens undvære det.

Jeg savner at man kan skrive notater ud for spillere og bogmærker, at der er en "ticker" som viser nyheder i toppen og når andre byder på spillere som man har til salg, eller selv har budt på.

Hvis man har en stram økonomi, så brug pengene på noget andet pt. Hvis man ikke skal spekulere på 18-20 kr.om måneden, så køb skidtet.

Håber du kan bruge det til noget.

This Post:
00
8670.4 in reply to 8670.3
Date: 1/27/2008 3:23:37 PM
Overall Posts Rated:
00
Jeg er lige blevet supporter og en af de væsentlige årsager er at jeg kan se rekorderne for de forskellige spillere.

Men nu har jeg så opdaget at det ikke er spillernes rigtige rekorder der er listet. Er det et kendt problem? Jeg har kigget på flere af mine spillere og finder hele tiden kampe hvor de har scoret flere point eller lavet flere assists. Det er lidt irriterende for gør den feature ubrugelig!

From: LA-Barto

To: Batz
This Post:
00
8670.5 in reply to 8670.4
Date: 1/27/2008 3:57:57 PM
Overall Posts Rated:
00
Det passer nu meget fint ved mig. Husk at du skal bladre hen på den sidste side for at se den seneste kamp.

//GM-Barto - Danmarks GM
This Post:
00
8670.6 in reply to 8670.5
Date: 1/27/2008 4:57:36 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Nej, det er det samme hos mig. Det er samme -ikke opdaterede- rekorder hos mig.