Jeg syntes hattrick er kommet super godt efter at lave en god supporterpakke. Men der skal man også tage med at hattrick kører på sæson 34!!!! nu. Så jeg vil mene at i forhold til at bb kun kører på sæson 3, så er pakken ok. Dog syntes jeg at prisen i starten burde være 30-40% lavere indtil der kommer features som er helt i top. Jeg står ikke og skal revurdere min personlige økonomi pga. jeg er supporter i hattrick og bb, så jeg kan være ligeglad. Men jeg prøver da se hvad jeg får for pengene.
Pt. syntes jeg de 2 bedste features er 1. privatligaen er en fed måde at teste spillere på og måle sit hold imod "ikke bots" som der er mange af i øjeblikket. Det andet er trøjenumre, det gør det for mig SUPER let at stille hold at sætte fx. alle mine guards imellem 1-10 sg imellem 20-29 osv. Det sparer mig for en masse tid og besvær.
Jeg syntes osse logo og banner er sjovt, men jeg kan sagtens undvære det.
Jeg savner at man kan skrive notater ud for spillere og bogmærker, at der er en "ticker" som viser nyheder i toppen og når andre byder på spillere som man har til salg, eller selv har budt på.
Hvis man har en stram økonomi, så brug pengene på noget andet pt. Hvis man ikke skal spekulere på 18-20 kr.om måneden, så køb skidtet.
Håber du kan bruge det til noget.