BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > Que faig

Que faig

Set priority
Show messages by
This Post:
00
71121.1
Date: 2/2/2009 9:37:05 AM
Overall Posts Rated:
278278
Bé, m'agradaria que hem donguessiu la vostra opinio respecte a la seguent questio. Estic en 5º posicio d la lliga i jugu aquesta setmana amb el penultim (bastant asequible) i el seguent partit contra el tercer (que crec qe al tenir els PO assegurats jugara Relaxat). La meva pregunta es. Que farieu vosaltres: Posarieu titulars i jugarieu relaxats (amb el perill de baixda de forma per masses minuts) o jugarieu amb suplents normals o us arriscarieu amb suplents i relaxat ? Es un gran dilema perque espero entrar als PO ja que el meu rival juga contra dos contrincants bastant complicats pero esclar amb els PO tant propers nose si els seus rivals tb jugaran relaxats per guardar esperit... Que farieu?
Esta clar que als playoff no arribare gaire lluny pero sempre fa ilusio a més m'ha semblat veure que es guanyen mes diners.
Aqui el rotllo ! que en pensen els mes experts? Gracies

This Post:
00
71121.2 in reply to 71121.1
Date: 2/2/2009 4:44:11 PM
pirulos
IV.38
Overall Posts Rated:
736736
Second Team:
pirulos tropicales
Hola;
m'he mirat una mica la teva situació.

1r dir-te que crec que vas 4t, no 5è.

El pròxim partit és molt assequible. Jo el jugaria amb titulars i asseguraria la victòria. El jugar relaxat o normal depèn de si veus una victòria segura o no. Pensa que si guanyes sobrat, l'entrenador donarà més minuts als suplents i els teus titulars podran jugar el partit següent sense passar-se de minuts.
Has de tenir en compte tembé, que el teu rival per jugar play-offs (fire dragons) acaba de deixar-se tot l'entusiasme en l'últim partit televisat, pel que té poques opcions de guanyar el pròxim partit.
Si es dóna el cas que tu guanyes el partit de dimarts i fire dragons perd, tindràs els play-offs assegurats i podràs jugar l'últim partit en relaxat.

Espero que això et faci algun servei.
Sort

This Post:
00
71121.3 in reply to 71121.2
Date: 2/2/2009 6:35:20 PM
Overall Posts Rated:
278278
jeje si vaig 4º ha sigut un error. Mersi per la resposta, crec que et fare cas i jugare amb els titulars perque no m'havia fixat en que el meu rival (fire dragons) tindra el esperit baix pel seu ultim partit televisat ! Mersi m'ha ajudat mol ;)

This Post:
00
71121.4 in reply to 71121.2
Date: 2/3/2009 4:38:12 PM
Overall Posts Rated:
278278
Bueno ja e jugat i he guanyat estic al play-off :) Gracies per la teva opinio ! finalment he posat als meus 3 exteriors titulars i el ala pivot titular tb, el pivot he posat el mes rebotejador i efectivament ell ha fallat molt i me emportat rebots i el partit.
Ara només queda preparar els playoff ! Gracies d nou !

salut

This Post:
00
71121.5 in reply to 71121.4
Date: 2/3/2009 4:51:12 PM
pirulos
IV.38
Overall Posts Rated:
736736
Second Team:
pirulos tropicales
No hi ha de què!!
Sort amb els play-offs

This Post:
00
71121.6 in reply to 71121.1
Date: 2/3/2009 9:16:51 PM
Overall Posts Rated:
22
mai quedis 5é a 5ena o 4rta

no val la pena o t'ho manegues per perdre o t'ho manegues per guanyar ... per que acabar 5é o 8é es la ruina económica si no estas sanejat