BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > Entrenament per l'equip

Entrenament per l'equip

Set priority
Show messages by
This Post:
00
64689.1
Date: 12/17/2008 11:24:42 AM
Overall Posts Rated:
278278
Hola a totS !
Bé tinc un gran dilema. Que entreno en el meu equip ?
El problema es el meu exterior, que es força fluix. Normalment jugu amb atac interior, pero m'agradaria potenciar l'exterior també per poder anar combinant si fos necessari... També en part vull entrenar exterior perquè tinc un parell de jugadors exteriors amb molta projecció i joves (18 i 20 anys. La meva pregunta es:
Que entrenarieu ? potenciarieu l'exterior o seguirieu invertin l'entrenament en el joc interior que ja funciona "força be" ?

Bueno ho sento pel rollo ! xDD

GRACIES X ADELANTAT !

This Post:
00
64689.2 in reply to 64689.1
Date: 12/17/2008 2:30:21 PM
Overall Posts Rated:
1010
Hola!

Doncs tal i com ho pintes dedicat a entrenar joc exterior si vols tindre varies tactiques i alineacions. Jo soc partidari de tindre una plantilla equilibrada i tindre moltes posibilitats de joc pero tambe hi ha persones que entrenen unicament exterior o interior i que compensen jugant tactiques contraries, o sigui, entrenament exterior-jugar zona 2-3 i entrenament interior-jugar zona 3-2. En aquest cas, es important tindre bons jugadors ja entrenats en les posicions no entrenables.

Jo particularment intentaria aquesta temporada entrenar el maxim possible el joc interior i la temporada vinent amb algun jugador del draft o comprant-lo començar a entrenar els exteriors.

Be... si deies tu del teu rollo, aqui tens una mica mes com a resposta! XD

Un salut! ^_^

This Post:
00
64689.3 in reply to 64689.2
Date: 12/18/2008 1:57:47 PM
Overall Posts Rated:
278278
Gràcies x la resposta !

Donc tens rao ! esperare al drafT a veure si tinc sort i pillu un bon exterior i l'any que be entreno ext. !

:)