BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > Com jugarieu?

Com jugarieu?

Set priority
Show messages by
From: gmp382
This Post:
00
62944.1
Date: 12/5/2008 9:20:23 AM
Overall Posts Rated:
00
Bones, akesta setmana tinc 3 partits que els hauria d'intentar guanyar tots, però que si vaig a guanyar-los tots: no ho faré, en canvi si en sacrifico 1 dels 3 diria que els altres 2 els podré guanyar:

Diss. --> Contra un rival directe, un pèl superior a mi, i fora de casa
Dim. --> Contra el millor equip de la lliga, a casa: sacrificara aquest, proés TV
Dij. --> Copa, fora de casa i contra un equip inferior

Dons axò... No he jugat encara cap partit de TV i no sé fins a quin punt és important, però l'única manera de tenir possibilitats de guanyar-lo seria jugant partit de la temporada i titulars (i possiblament encara perdria), i a més a més, hauria de jugar amb suplents i relaxat a la copa...

Doncs axò, contra ki jugarieu amb suplents? O barrejarieu suplents-titulars als 3 partits (com he fet fins ara)? Farieu algun partit de la temporada/relaxat?

Moltes gràcies!

PD: Vaig llegir en un forum k el preu normal dls entrenadors d nivell 5 era d 500k. Jo en vaig fitxar un per 200k, pro no vaig tenir en compte el que cobrava: i el seu sou és bastant alt, 22.100€. He fet mal fitxatge?

Gràcies de nou i perdoneu el rotllo, pro és k encara vaig bastant perdut...

From: Ashlan

This Post:
00
62944.2 in reply to 62944.1
Date: 12/5/2008 7:09:23 PM
Overall Posts Rated:
00
Sincerament, jo crec que hauríes d'esforçarte el màxim a la lliga, pq potser reserves titulars, perds a la lliga i desprès perds a la copa.
La clau es pujar de categoria a la lliga, pq la copa no la guanyaràs pas.

MAI, repeteixo: MAI juguis MOT si no es a Playoff i t'hi jugues l'ascens o el descens.

Els partits de TV són importants pel que fa al nombre d'espectadors del pavelló i, tinc la teoría, que influeix en el numero de socis a la temporada següent (algú ho pot confirmar?)

No t'amoinis pel sou de l'entrenador, que té un tope màxim pel que arribat a aquest punt, ja no pujarà més.

Last edited by Ashlan at 12/5/2008 7:09:40 PM

This Post:
00
62944.3 in reply to 62944.2
Date: 12/6/2008 6:59:37 AM
Overall Posts Rated:
00
D'acord, moltes gràcies. Axí deduexo que tu jugaries amb titulars a la lliga i suplents a la copa... Doncs axí ho faré. I el tope del sou d'entrenador és molt alt? És a dir, val la pena mantenir-lo o quan em pugi tant surt més a compte canviar-lo?

Gràcies de nou.

This Post:
00
62944.4 in reply to 62944.3
Date: 12/6/2008 9:18:35 AM
Overall Posts Rated:
00
El tope de salari, ni idea, pero no canviis d'entrenador, que et surtirà més car canviar-lo que pagar-li el sou a aquest.

Jo bueno, tinc un rival que no és asequible a la copa, pero en canvi, tinc dos rivals bastant fàcils a la lliga, si vols parlem per BB-Mail sobre el tema.

Salut!

This Post:
00
62944.5 in reply to 62944.4
Date: 12/6/2008 12:43:52 PM
Overall Posts Rated:
00
Val, perfecte. Al final jugaré amb els suplents a la copa, però amb algun titular tb (per compensar) i en principi hauria de guanyar, pro no se sap mai, perquè aquí al buzzer els Bots no són com els de HT...

From: GrFlur

This Post:
00
62944.6 in reply to 62944.5
Date: 12/7/2008 9:02:06 AM
Overall Posts Rated:
592592
sdi no tens equip per estar a les dues competicions oblida la copa i centrat a la lliga com molt bé tan dit

fes servir el partit de copa per omplir minuts que faltin als entrenables

vas fitxar un entrenador lvl5 que et va costar 200 000 y cobra 22100

la gent que te un entrenador nivell 5 paga sous molt semblants pero imagina que hi ha un entrenador de nivel 5 que cobra 18 000 però fitxar-lo et costa 400 000

quantes setmanes creus que has amortitzat de salari pagant 200 000 pel teu? fes els calculs.

El partit televisiu es important?

Ves a la pagina d'enquestes als seguidors i fixat que hi ha una casella exclusiva que indica el nivell de felicitat dels aficionats que han vist el partit per la tele

si va jugar bé (guanyes) vindran mes jugadors al pabell i més merchandising
si vas jugar malament (perds encara que sigui d'1) menys asistencia i menys Merchandising
menys asistencia = menys ingresos etc etc

juga motivat quan vulguis tenint en compte el següent:

jugar motiva redueix l'Entusiasme al 50% del nivel que tinguis
Jugar relaxat augmenta l'entusiasme un 33% del nivell que tinguis

Sempre tendeix cap a 5 per tant sempre pujarà o baixarà lentament si estàs per sobre o per sota

la meva recomanació es no juguis motivat cap partit de la 2ona volta de la lliga regular (quan et tornes a enfrontar al rivals de la teva condferencia) i tracta de jugar els maxims partits en relaxat

Howl to the Moon, you won't regret it.

This Post:
00
62944.7 in reply to 62944.6
Date: 12/7/2008 3:07:40 PM
Overall Posts Rated:
00
D'acord, em centro amb la lliga i si perdo a la copa no passa res... Estic pensant de jugar partit de la temporada, potser llançaré la copa jugant relaxat al següent partit, pro almenys tindré possibilitats de guanyar el partit de TV...

I lu de l'entrenador: aquesta diferència de 4.000 de salaris l'hauria de pagar 50 setmanes (més de 3'5 temporades) perquè no em surtís a compte, o sigui que suposu que he fet bona elecció...

Gràcies!

This Post:
00
62944.8 in reply to 62944.7
Date: 12/9/2008 4:00:19 PM
Overall Posts Rated:
00
Gràcies de nou. Us explico com ha acabat tot: al final m'ho he repensat i he vist que no tenia possibilitats de guanyar avui al líder, i he llançat el partit encara que sigués de TV, ja que he jugat amb gairebé tots els suplents i, a més, relaxat. Tot i això, l'he intentat sorprendre jugant amb visió externa (normalment jugo amb interna), mantenint de titular el millor tirador exterior que tinc, i defensant per l'interior (per on ell ataca).

Ell es deu haver refiat, i tot i que no ha jugat relaxat com jo: sí que ha jugat amb suplents. El fet és que el partit ha estat molt igualat, i encara que ell m'ha superat en qualificacions i estadístiques, he tingut prou sort com per guanyar-lo 104-106.

Doncs això, us ho explico perquè ja que m'heu ajudat crec que és just que sapigueu que ha servit per algu, ja que a més a més a la copa ho tinc molt bé per passar (puc jugar amb titulars). Doncs això, gràcies per l'ajuda i ara sí que ja no us empipo més!

This Post:
00
62944.9 in reply to 62944.8
Date: 12/9/2008 4:07:46 PM
Overall Posts Rated:
00
Doncs que be que t'ha servit. Sort a la copa pq jo ho tinc ben negre per passar aquesta ronda x'd