BuzzerBeater Forums

Danmark - III.1 > PO

PO

Set priority
Show messages by
From: Theis
This Post:
00
178706.1
Date: 03/29/2011 11:13:08
Overall Posts Rated:
00
Hej :-).

Så er det ved at være tid til PO, så syntes det ville være passende med noget debat om hvem der vinder PO etc.
Personligt regner jeg jo med at holde 3. pladsen, og dermed møde TSS i første runde. Dog regner jeg ikke med en sejr i den kamp, fordi min stjerne C er skadet, og han var ligesom det bærende element på holdet.
Så jeg tror at Greve BC vinder store 8.

Ovre i rå 8 ser det nu lidt mere åbent ud...(ikke med PO pladserne, men hvem der vinder konferencen) Jeg tror at den nuværende stilling holder sæsonen ud. I Miami-Heat-VS-Kgs. Goodwill, tror jeg faktisk at Miami i en tæt kamp (evt OT) slår Kgs. Godwill med få point.
I Wallens Bulls-VS-DNG tror jeg også det bliver en tæt kamp indtil 4q. Så tror jeg at wallens bulls trækker fra og ender i en semifinale mod Miami. Den tror jeg wallens bulls vinder med 10-20pts og ender i finalen mod Greve BC.

Så tror jeg det ender i en meget tæt finaleserie, som ryger ud i 3 kampe... Jeg tror at Greve BC sikre den første kamp på hjemmebane, og at Wallens bulls, sikrer sig en sejr på hjemmebane. I 3. kamp tror jeg det går i overtid, men at wallens bulls, vinder en meget tæt kamp...

Det var mine predections, kom endelig med jeres bud :D.

Mvh
Theis

From: wallens

This Post:
00
178706.2 in reply to 178706.1
Date: 04/01/2011 02:25:01
Overall Posts Rated:
1919
hey,

Godt med lidt aktivitet her :)

Jeg må indrømme at jeg ikke har gjort mig de store tanker angående POs da oprykning ikke rigtig indgår i mine planer i denne sæson. Det drejer sig kun om at få max træning for mit vedkommende.

Men den røde side ser ret lige ud, hvor hjemmebanefordel og holdånd kommer til at spille en stor rolle. Jeg tror du kommer til at få ret et godt stykke henad vejen. Ville ikke gøre noget hvis Miami vandt første kamp, da det ville give mig hjemmebane, hvis jeg selv går videre;) .. Og ser også Greve BC som vinderen til sidst. Specielt med deres ny indkøbte SG. Som dog virker som en ret kortsigtet løsning med hans 30 år.

Men held og lykke til alle i PO ;)

Walle

This Post:
00
178706.3 in reply to 178706.2
Date: 04/02/2011 10:57:29
Overall Posts Rated:
00
Tror også på Greve BC! De ser skræmmende stærke ud...

This Post:
00
178706.4 in reply to 178706.3
Date: 08/01/2011 07:29:53
Overall Posts Rated:
00
Klonk.