BuzzerBeater Forums

Norge - I.1 > Top 10

Top 10

Set priority
Show messages by
This Post:
00
152598.1
Date: 7/24/2010 9:46:27 PM
Overall Posts Rated:
3838
Hva er greia med at jeg nesten aldri har noen i top 10 i divisjonen i de respektive kategoriene(PPG, RBPG, APG osv)? Det gjelder alle divisjonene jeg har vært i. Det har jo litt å si ift merchandise o.l. Når BB samtidig påstår at de er for allsidige spillere synes jeg de bommer litt på måten de belønner det på... Nå er jeg veldig fornøyd med hvor godt det har gått så langt med laget mitt i BLNO, men jeg stusser på formlene mtp ukentlig inntjening. På den annen side så har jeg aldri vært særlig god i matte. Kanskje det jevner seg ut overall. Hva vet jeg ?

Last edited by Svett Sleik (U21-Scout Norge) at 7/24/2010 9:49:36 PM

This Post:
00
152598.2 in reply to 152598.1
Date: 7/26/2010 5:16:09 AM
Overall Posts Rated:
1717

Det har nok en del med hvor mange kamper/minutter spillerene dine spiller. Jeg har heller aldri brukt å ha noen inne på de topp ti listene bortsett fra de aller siste sesongene. Det skyldes at jeg ikke lenger har like stor dybde i stallen som tidligere, pengene strekker simpelten ikke til. Før kunne jeg ha to forskjellige startoppstillinger i seriekampene mens nå er det bare treningsposisjonene som varierer.

Samme er det om man har to nesten likeverdige spillere i en posisjon, det blir færre minutter per mann i en enkelt kamp. Med redusert spilletid er det vanskelig å komme inn på listene. Likeledes vil gjerne de beste lagene ha PPG, APG osv spredt utover flere spillere hvor andre har færre som kan ta samme jobb.

Nå har jeg vært ganske lite engasjert i BB en periode, jeg husker ikke eventuelt vet ikke riktig hvordan det påvirker inntjeningen, men tror vel ikke det er snakk om dramatiske beløp? Skal dog sies at tall stort sett får meg til å se ut som et digert spørsmålstegn.

This Post:
00
152598.3 in reply to 152598.2
Date: 8/5/2010 10:28:30 AM
Overall Posts Rated:
1010
Har en spiller som leder ligaen i minutter spilt, og derned også leder ligaen i poeng, returer og straffer pluss toopp fire i blokkker. Så minutter har absolutt noe og si...