BuzzerBeater Forums

BB Danmark > U21 sæson 45

U21 sæson 45

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
00
298329.1
Date: 02/04/2019 13:51:34
Overall Posts Rated:
754754
Hej

oven på en god sidste sæson, med 10 sejre i 14 kampe og et EM hvor vi leverede det man kunne forvente er det igen blevet tid til at kigge fremad og få tjekket op på talenterne. Så når kampen i aften mod england om lidt går igang, vil jeg begynde at kigge på alle de fremtidige U21 stjerner. Jeg kan sige at jeg allerede har set et par supertalenter med fremtidigt NT potentiale der er havnet i gode hænder:)

Jeg har til gengæld ikke set alt for mange U21 talenter på transferlisten, så jeg håber at det betyder at der virkelig skal trænes dansk;) og ellers må i meget gerne smide dem til salg, også selvom i ikke tror de er penge værd. Der er stadig managers der er på udkig kan jeg afsløre;)

Jeg vil være online til kampen her til aften hvis man har lyst til at joine og har spørgsmål om BB osv

mvh

Funzip

From: funzip

This Post:
22
298329.2 in reply to 298329.1
Date: 02/09/2019 09:53:12
Overall Posts Rated:
754754
Hej

Jeg vil være online på chatten til kampene i aften, hvis der er nogen der har lyst til at joine.

Jeg har kigget på talenter de sidste dage, og jeg bliver igen og igen overrasket over hvordan gode talenter, der måske ikke lige passer ind i planerne på den ene eller anden måde bare ikke får spilletid/træning eller bliver sat på transferlisten.

Kan afslører at der lige nu kun er 22 danske talenter med nok potentiale til at kunne blive en god U21 spiller, og så tænker jeg ikke engang på startskills. Så hvis man ikke selv kan bruge spilleren, så sæt ham i det mindste til salg for 1000, kan jo kun give nogle uventede kroner i kassen;)

mvh

Funzip

From: funzip

This Post:
11
298329.3 in reply to 298329.2
Date: 03/09/2019 09:21:18
Overall Posts Rated:
754754
U21 holdet har fået den perfekte start på sæsonen, og er indtil videre ubesejret i turneringen. En stor del af det skyldes dog at vi for engang skyld har fået en fantastisk lodtrækning:) Så der er fuld fokus på at få det optimale ud af truppen og trænet det rigtige skills. Jeg vil være online på chatten til kampene i aften, så join endelig.

From: funzip

This Post:
11
298329.4 in reply to 298329.3
Date: 05/04/2019 11:26:30
Overall Posts Rated:
754754
Så er det ved at være slut på en af de bedste U21 sæsoner nogensinde vi formåede at nå helt frem til kvartfinalen i turneringen, hvor vi røg ud til et stærkt Bosnisk hold der nu står og skal spille finale på mandag.

Der skal siges en stor tak herfra til de managers der har arbejdet hårdt for at vi har haft spillermaterialet til at spille med så længe. For en lille nation som os, er det ikke hver sæson vi har talenterne til at kunne være konkurrencedygtige. Så rigtig godt arbejde.

Jeg vil nu gå igang med at få kigget på talenterne frem mod næste sæson, og vil i den forbindelse nok spamme jer lidt, håber det er ok ;)

og så håber jeg i alle har styr på rækkefølgen til draften på mandag, så vi kan få de bedste talenter de rigtige steder hen er der spørgsmål i den forbindelse så skriv endelig.

Jeg vil også forsøge at være online på chatten i aften, til kamp to i finaleserien mellem Bornholm pro basketball og Boldmongolerne. Ligner det godt kan gå hen og blive noget af en kamp, ihvertfald to rigtig stærke mandskaber.

mvh

Funzip