BuzzerBeater Forums

BB Israel > החוקים - האולם

החוקים - האולם

Set priority
Show messages by
This Post:
00
10759.1
Date: 12/26/2007 13:27:37
Overall Posts Rated:
00
האולם "האוהדים שלנו מעולם לא נשאים שאננים במשחקים, הם מפחדים שתפגע בהם מסירה של אחד משחקנינו"
בפרק זה תמצא מידע על אולם הקבוצה . ניסינו ליצור את פונקציות האולם גמישות ככל שניתן בכדי שתוכלו לעצבו כראות עינכם: להגדיל את האולם , לשנות את שמו , לשנות את מחיר הכרטיסים ואת כל זאת ניתן לעשות העמוד "האולם".
כפי שניתן לראות מחירי הכרטיסים מותאימים ליציאים השונים. ספסלי הצופים מיועדים לקהל הרחב המגיע להרעיש ולעודד ולשלם יותר במזנון על נקניקייה מאשר על מחיר הכרטיס כניסה . לעומתם יש את התאים היוקרתיים לעשירים .
שימו לב! ככל שהאוהדים שלכם יותר מרוצים (אם לא הבנתם, ככל שאתם מנצחים יותר) כך הם יקנו כרטיסים ובמחירים היקירים ביותר שהם יכולים להרשות לעצמם(זהו גם רמז) .
בשביל למקסם את ההכנסה יש לשחק עם מחירי הכרטיסים .
כמובן שיש לשים לב שברגע באולם מגיע לתפוסה מסוימת של סוג מסויים של כרטיסים יש לשקול הרחבת האולם או לחלופין אם אתה לא ממלא חלק מסוים אולי תשקול להוזיל את אותו חלק .
ברגע שתרגישו שאולם הקבוצה מושך אליו מספיק סלברטיז, אוהדים שרופים או סתם אם תרגישו שאתם תקועים אי שם בשנות השמונים אם אולם "פיס" מיושן תוכלו לבנות לחדש ולשפץ אך שימו לב!
השיפוץ אינו מידי , הוא לוקח זמן (אישורי בניה, עוצר בשטחים , אין סינים וכיו"ב) . כמו-כן כל שלב בשיפוץ מתבצע בנפרד, לא ניתן לבנות יציעי צופים אם אתם מעצבים כרגע תאי צפיה כמו ביד אליהו... סליחה... נוקיה .
החלטתם לשפץ, שימו לב, מחירי השיפוצים מותאמים למחירי הכרטיסים וזמן השיפוץ המוערך כמו בארץ , זה רק הערכה ! זה יכול לקחת יותר .
מחיר הכרטיסים – שימו לב לכל יציע יש הגבלת מינימום ומקסימום (לא אפרט אותה פה, זה כתוב לכם בחלק האולם, גם ככה לא תזכרו). יש לשים לב כי הם מתעדכנים בכל ראשון לחודש לפני זמן השרת המופיע בעידכון .
המחיר האחרון שנתתם הוא הקובע.